Translate by Google traduction

Lausanne, April 2014

Opening of a Masculin Center in Geneva

The crude man stripping style of the caveman genre is over. A taboo has fallen and men are taking more and more care of themselves and their skin. Not only to appear so but also to take time for them.

This is the reason why Masculin Center is opening a new center in Geneva to meet the demand. This center is located in the city center of Geneva between the station and the Mont-Blanc bridge, a stone’s throw from Manor.

Far from any received idea, men can see that there is nothing wrong with doing yourself good, and that entrusting your body to professionals can prove to be a real source of well-being, particularly in a setting. modern and welcoming.

Varied and numerous treatments

Beauty treatments are no longer the preserve of women, and the Male Center has been providing services to men of all ages since 2001 in Lausanne. Looking after your appearance and body to feel better, taking a moment of relaxation by taking time for yourself at a time when everything is going too fast are concerns that can also be applied to men. The center attaches great importance to meeting the expectations of its customers, so many treatments are offered by qualified staff:

• Facials: cleansing, hydration, exfoliation, serums and elixirs
  • Body care
  • Massages: relaxing massages, body massage with essential oils, massages
    sports or therapeutic, muscle tension massages
  • Waxing
  • Hand and foot care
  • Practical information: www.masculincenter.ch

Masculin Center Genève                               Masculin Center Lausanne
Rue du Cendrier 12                                        Rue Enning 1
1201 Genève                                                    1003 Lausanne

022 552 03 04                                                 021 351 01 01

Original

Lausanne, avril 2014

Ouverture dun Masculin Center à Genève

Le style homme brut de décoffrage du genre homme des cavernes est révolu. Un tabou est tombé et les hommes prennent de plus en plus soin d’eux et de leur peau. Non seulement pour le paraître mais aussi pour prendre du temps pour eux.

C’est la raison pour laquelle Masculin Center ouvre un nouveau centre à Genève pour répondre à la demande. Ce centre est situé en plein centre-ville de Genève entre la gare et le pont du Mont-Blanc à deux pas de Manor.

Loin de toute idée reçue, les hommes pourront constater qu’il n’y a aucun mal à se faire du bien, et que confier son corps à des professionnels peut s’avérer être une véritable source de bien-être, particulièrement dans un cadre moderne et accueillant.

Des soins variés et nombreux

Les soins esthétiques ne sont en effet plus l’apanage des femmes, et le Masculin Center prodigue ses services à des hommes de tout âge depuis 2001 à Lausanne. Soigner son apparence et son corps pour se sentir mieux, s’accorder un moment de relaxation en prenant du temps pour soi à une époque où tout va trop vite sont des préoccupations qui se déclinent également au masculin. Le centre attache une grande importance à combler les attentes de ses clients, aussi, de nombreux soins sont proposés par un personnel qualifié :

• Soins du visage : nettoyage, hydratation, gommage, sérums et élixirs
  • Soins du corps
  • Massages : massages relaxants, massage du corps aux huiles essentielles, massages sportifs ou thérapeutiques, massages tensions musculaires
  • Epilation à la cire
  • Soin des mains et des pieds

Informations pratiques : http://www.masculincenter.ch/

Masculin Center Genève                               Masculin Center Lausanne